Slideshow

Sunday, May 29, 2011

BBQ @ Tok Bali


Tok Bali ? tahu x kt mane ?sebuah kawasan perikanan di daerah pasir putih Kelantan. Dan terdpt bnyak pantai2 yg menarik di kawasan tersebut antarany pantai semerak dan pantai bisikan bayu.
Sebenarny, hishh, malu nk ckp.. oke, mula2, pernah radio HITZ fm ? hehe.. mesti la pernah kan.
so, in the same time, mesti pernah dngr iklan pasal pantai yg agak tercemar di kelantan kan ?
ak pn sbnrny agak stuju dngn radio tersbt. ape x nye, pantai2 kt kelantan skang makin tercemar. Maksud ak tercemar ni bukan air yg kt pantai tercemar tp persisiran pantai ny yang kotor dngn sampah sarap. memang agak kecewa dengan keadaan ini. makna taknya, negeri sendiri kan.

dah2, nk ckp pasal bbQ ak plak. seminggu sblm berakhirny cuti semester ni. ak n the geng plan buat gathering kt pantai. Ini anjuran ak dan syarah ye, kalau kitorg x anjur nampaknya xde gathering la cuti sem ni. ah, bermula pada awal pagi lagi dimana aku diberi harapan utk bngun awal dan menjemput rakan2 yg menaiki kereta ak. lebih kurang pukul 12 (hehhee) barulah smpai ke pantai tok bali. gathering kali ini disertai oleh hanya 13 org je. hehe *sume sibuk lah. 
tu je lah nk ckp. xde mood nk tulis panjang skang.. let the photo speak ye.












lepak kt kb mall dulu sblm pulang. hehe





OH ! terlupa nk bgtahu, jika ingin berkunjung ke pantai yang menarik di kelantan. berkunjunglah ke Pantai Cahaya Bulan dan Pantai Irama ye. disitu sangt menarik.

No comments:

Post a Comment