Slideshow

Sunday, May 29, 2011

BBQ @ Tok Bali


Tok Bali ? tahu x kt mane ?sebuah kawasan perikanan di daerah pasir putih Kelantan. Dan terdpt bnyak pantai2 yg menarik di kawasan tersebut antarany pantai semerak dan pantai bisikan bayu.
Sebenarny, hishh, malu nk ckp.. oke, mula2, pernah radio HITZ fm ? hehe.. mesti la pernah kan.
so, in the same time, mesti pernah dngr iklan pasal pantai yg agak tercemar di kelantan kan ?
ak pn sbnrny agak stuju dngn radio tersbt. ape x nye, pantai2 kt kelantan skang makin tercemar. Maksud ak tercemar ni bukan air yg kt pantai tercemar tp persisiran pantai ny yang kotor dngn sampah sarap. memang agak kecewa dengan keadaan ini. makna taknya, negeri sendiri kan.

dah2, nk ckp pasal bbQ ak plak. seminggu sblm berakhirny cuti semester ni. ak n the geng plan buat gathering kt pantai. Ini anjuran ak dan syarah ye, kalau kitorg x anjur nampaknya xde gathering la cuti sem ni. ah, bermula pada awal pagi lagi dimana aku diberi harapan utk bngun awal dan menjemput rakan2 yg menaiki kereta ak. lebih kurang pukul 12 (hehhee) barulah smpai ke pantai tok bali. gathering kali ini disertai oleh hanya 13 org je. hehe *sume sibuk lah. 
tu je lah nk ckp. xde mood nk tulis panjang skang.. let the photo speak ye.












lepak kt kb mall dulu sblm pulang. hehe





OH ! terlupa nk bgtahu, jika ingin berkunjung ke pantai yang menarik di kelantan. berkunjunglah ke Pantai Cahaya Bulan dan Pantai Irama ye. disitu sangt menarik.

Wednesday, February 16, 2011

fun fair ...




funfair.pernah pergi x? tmpat utk beriang ria yg murah menarik! haha
msa kecik2 dulu korang msti suka g funfair kn ? sama ler cm ak.haha
mlm khamis yg lepas.. ak ade la jejejejejalan kt funfair sunyi d kuala pilah. haha
kenapa ak ckp sunyi sbb xramai sngt org kot kt ctu.. tp walau sunyi pon ktorg mmg have funn habis!
xde org la baru best nk giler2. haha

p/s : sblm korang tua2 nnti kan baek korang cepat2 g funfair cz nnti malu la plak tua2 nak naek buwai..hohoho (kalau eyes on malaysia yg ade dulu tu xpe la org tua naek pon) hahaha..

benda yg memeningkan orang!

naek buwai senget


game penipu.

sunyi kan kawasan funfair??



get ready nk dpt hadiah. HAHA

maen susah2.dpt pistol mainan je !